Menu

Gyakori kérdések

Van üzletetek is?

- Nincs, kizárólag webáruházként működünk.

Mennyi időbe telik, amíg megérkezik a rendelésem?

- Általában 3 és 12 nap között, ünnepek alatt ez meghosszabbodhat, erről e-mailben küldünk tájékoztatást.

Nem lett jó a méret, mit tegyek?

- Nem gond, 14 napon belül visszaküldheted, és tüntesd fel, mire szeretnéd kicserélni. A visszaküldés költsége Téged terhel, amit mi küldünk, annak a költségét mi álljuk.

Szeretném visszaküldeni a terméket, lehetséges?

- Természetesen, 14 napon belül visszaküldheted indoklás nélkül. A termékhez mellékeld az IBAN bankszámlaszámodat, amelyre visszautaljuk az általad kifizetett összeget (a szállítási költséggel együtt).

A termék sérülten érkezett, mit tehetek?

- Bár mindent megteszünk azért, hogy 100% minőségű termékeket küldjünk, ennek ellenére sajnos előfordulhat kisebb hiba, vagy a termék megsérülhet szállítás közben. Elég, ha az ilyen terméket visszaküldöd, és mi postázunk helyette egy újat. Ha jogos a reklamáció, akkor természetesen a postaköltséget is visszatérítjük neked.

Más színű vagy méretű terméket szeretnék rendelni, mint ami fel van tüntetve a webáruházban, lehetséges?

- Sajnos nem, csak azokat a termékeket lehet rendelni, amelyek az oldalunk kínálatában szerepelnek.

Készíttethetek saját mintával öltözéket?

- Sajnos nem, csak azokat a termékeket lehet rendelni, amelyek az oldalunk kínálatában szerepelnek, nem tudunk személyre szabott kéréseknek eleget tenni.

Külföldre is kérhetem a megrendelés kiszállítását?

- Igen, még a megrendelés leadása előtt írd meg a kérésed az info@atestilusod.hu címre, és árajánlatot adunk a külföldi kiszállításra.